Regulamin Sklepu Internetowego - Ostatnia aktualizacja 02.01.2024r.
§1 Definicje
1.1. Sklep – sklep internetowy Sahaja Lingerie prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.sahajalingerie.pl.
1.2. Sprzedawca – również Usługodawca, Administrator – Paulina Wesołowska, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Sahaja Paulina Wesołowska, z siedzibą w Gdańsku, Al. Wojska Polskiego 20/6, 80-277, NIP 5842742822, REGON 361980763, numer rejestrowy BDO 000552849.
1.3. Usługa – usługi krawieckie wykonywane w zakresie szycia bielizny i dodatków gorseciarskich.
1.4. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
1.5. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która zamierza zawrzeć lub zawarła umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
1.6. Konsument – osoba fizyczna, która dokonuje ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
1.7. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – Przedsiębiorca dokonujący zamówienia Produktów związanych z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie mających dla niego charakteru zawodowego.
1.8. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
1.9. Regulamin – niniejszy Regulamin Sklepu.
1.10. Konto – nieodpłatna funkcja Sklepu, dzięki której Klient może założyć w Sklepie swoje indywidualne konto, ograniczone indywidualną nazwą (loginem) i hasłem.
1.11. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktów zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu.
1.12. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach Sklepu, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
1.13. Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
1.14. Formularz zamówienia – formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
1.15. Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku, liczone bez dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce.
1.16. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), dalej jako Kodeks cywilny.
1.17. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 poz. 827 ze zm.).
§2 Postanowienia ogólne
2.1. Regulamin stanowi zasady korzystania ze Sklepu dostępnego pod adresem internetowym https://www.sahajalingerie.pl oraz zasady zawierania umów sprzedaży Produktów.
2.2. Podmiotem prowadzącym sklep internetowy, Właścicielem i Administratorem Sklepu jest Paulina Wesołowska, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Sahaja Paulina Wesołowska, z siedzibą w Gdańsku, Al. Wojska Polskiego 20/6, 80-277, NIP 5842742822, REGON 361980763, numer rejestrowy BDO 000552849, zwana dalej Usługodawcą lub Sprzedawcą.
2.3. Warunkiem dokonania Zamówienia za pośrednictwem Sklepu jest zapoznanie się i dobrowolne zaakceptowanie Regulaminu.
2.4. Wszystkie informacje zawarte na stronie Sklepu, odnoszące się do Produktów włącznie z cenami, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży określone w art.71 Kodeksu Cywilnego.
2.5. Klientem może być osoba fizyczna, która ukończyła co najmniej 13 rok życia, przy czym w przypadku nieukończenia przez tę osobę 18 roku życia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego, a także osoba prawna.
§3. Dane kontaktowe
3.1. Klient może skontaktować się ze Sprzedawcą poprzez:
- formularz kontaktowy na stronie Sklepu,
- mailowo na adres sahaja.lingerie@gmail.com,
- czat w prawym dolnym rogu Sklepu w dni robocze w godz. 10.00-16.00. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odpowiadania na wiadomości jedynie w wolnej chwili. Jeżeli Klient nie otrzyma odpowiedzi w ciągu kilkunastu minut, należy skontaktować się drogą e-mailową lub przez formularz,
- adres pocztowy: Al. Wojska polskiego 20/6, 80-277 Gdańsk.
3.2. Na wiadomości Sprzedawca odpowiada niezwłocznie w ciągu kilku dni roboczych. Czas ten może ulec wydłużeniu z powodów tj. duża liczba wiadomości.
3.3. Na wszelkie prywatne wiadomości oraz te kierowane przez Facebooka i Instagrama Sprzedawca ma prawo nie odpowiadać.
§4. Złożenie zamówienia
4.1. Klient może składać Zamówienia 24h/dobę, z uwzględnieniem przerw technicznych w pracy sklepu.
4.2. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich, a cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili złożenia Zamówienia przez Klienta.
4.3. Sklep sprzedaje Produkty za pośrednictwem Internetu. Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Prezentowane w Sklepie fotografie nie oddają rzeczywistej wielkości Produktów, a kolory mogą odbiegać od rzeczywistych z powodu różnicy w kalibracji monitorów czy profilów barwnych w danym komputerze.
4.4. Aby dokonać zakupu, należy wykonać następujące czynności:
- dodać wybrane Produkty do koszyka w Sklepie, określając ich ilość i rozmiar,
- wybrać preferowany sposób dostawy oraz metodę płatności za Zamówienie, wtedy wyświetli się całkowita wartość Zamówienia wraz z kosztami przesyłki,
- podać dane niezbędne do realizacji Zamówienia, które powinny być zgodne z prawdą oraz aktualne,
- potwierdzić treść Zamówienia i zaakceptować Regulamin Sklepu,
- wybrać możliwość rejestracji, czyli dobrowolne założenia Konta, lub zakupów bez rejestracji.
4.5. Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje wiadomość e-mail z potwierdzeniem Zamówienia, a następnie z informacją o jego opłaceniu - co stanowi zawarcie Umowy Sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
4.6. Realizacja Zamówienia, czyli jego szycie bądź kompletowanie, ma miejsce w terminach określonych przy każdym Produkcie podczas składania Zamówienia.
§5. Płatności
5.1. Sposoby płatności za Zamówienie:
- karty płatnicze:
* Visa,
* Visa Electron,
* MasterCard,
* MasterCard Electronic,
* Maestro, - platformy płatnicze:
* PayPal,
* PayU, - PayPo,
- płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy.
Dane do przelewu:
52 1020 1811 0000 0902 0274 0512
Dla przelewów zagranicznych:
IBAN: PL 52 1020 1811 0000 0902 0274 0512
SWIFT/BIC: BPKOPLPW
W tytule prosimy podać: IMIĘ NAZWISKO i/lub NUMER ZAMÓWIENIA
5.2. Na płatność Klient ma 5 dni roboczych od dnia złożenia Zamówienia, w przypadku jej braku Sprzedawca anuluje Zamówienie.
5.3. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A., a dniem zapłaty jest dzień otrzymania pozytywnej autoryzacji (dotyczy płatności kartą).
5.4. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
§6. Realizacja Zamówienia
6.1. Sprzedawca przystępuje do realizacji Zamówienia po jego opłaceniu.
6.2. Przybliżony czas realizacji Zamówienia (chyba że przy Produkcie jest wskazany inny termin), licząc od dnia jego opłacenia oraz podania przez Klienta wszystkich danych potrzebnych do jego realizacji np. wymiarów:
- Bielizna - klasyczna rozmiarówka lub szycie na miarę (biustonosze, majtki, pasy): 10-14 dni roboczych,
niektóre komplety np. Seget i Kornati są dostępne od ręki z krótszym czasem realizacji - Outlet (koronki na ostatnie sztuki): 3-7 dni roboczych + wysyłka
niektóre majtki są dostępne od ręki i ich czas realizacji to 1-3 dni robocze - Dodatki (harnessy, podwiązki, chokery): 3-7 dni roboczych
- Unikaty (uszyta bielizna), piżamy: 2-3 dni robocze
- Rajstopy i pończochy: 2-3 dni robocze
- Karta podarunkowa PDF lub fizyczna: 24h
Staramy się realizować każde zamówienie możliwie jak najszybciej, z uwzględnieniem powyższych terminów. Warto mieć na uwadze, że większość naszych produktów jest tworzona dopiero po złożeniu zamówienia w naszej własnej, małej pracowni w Gdańsku. W okresach wzmożonego zainteresowania, takich jak przed świętami, Black Friday, Walentynki i Dzień Kobiet, a także podczas trwania promocji, czas realizacji szytej bielizny może się wydłużyć do 21 dni roboczych -> zwracaj uwagę na aktualne komunikaty na naszej stronie internetowej.
6.3. Do powyższych terminów należy doliczyć czas potrzebny na wysyłkę Zamówienia.
6.4. Produkty z jednego Zamówienia są wysyłane razem (chyba, że z Klientem ustalono inaczej) w terminie odpowiadającym Produktowi z najdłuższym czasem realizacji.
6.5. W ciągu kilku dni roboczych po opłaceniu Zamówienia, Klient otrzyma e-maila z indywidualnym orientacyjnym przedziałem czasowym jego realizacji.
6.6. Terminy realizacji w naszej pracowni mogą ulec wydłużeniu ze względu na dużą ilość Zamówień. W takiej sytuacji niezwłocznie informujemy o tym Klienta.
6.7. Klient przed złożeniem Zamówienia może poprosić o szybszą realizację Zamówienia lub realizację w określonym terminie.
§7. Szycie bielizny na miarę
7.1. Klient może dobrowolnie wybrać opcję szycia na miarę, jeśli zostało tak przy danym Produkcie wskazane, lub zadać pytanie o uszycie danego modelu bielizny na miarę e-mailowo.
7.2. Podanie wymiarów do Zamówienia (wypełniając pola z wymiarami przy produkcie, jako komentarz do zamówienia lub w innej formie) jest równoznaczne z szyciem na miarę.
7.3. Instrukcję zdejmowania miary można znaleźć pod adresem https://sahajalingerie.pl/strona/zmierz-sie
7.4. Bielizna szyta na miarę, jako produkt wykonany na indywidualne zamówienie i wykonany według specyfikacji Klienta, nie podlega wymianie ani zwrotowi. Tak samo jak produkty, w których dokonywane są jakiekolwiek zmiany względem pierwotnego projektu.
7.5. Bielizna szyta na miarę podlega reklamacji. Jeśli reklamacja dotyczy niewłaściwego wykonania Usługi i dopasowania rozmiaru przez Sprzedawcę, Klient będzie proszony o przesłanie zdjęć z miarką krawiecką przyłożoną do obwodów tak, by Sprzedawca mógł na odległość ocenić poprawność zdjęcia miary. Jeśli Klient niepoprawnie dokonał pomiarów, a bielizna została poprawnie uszyta na podane wcześniej wymiary, reklamacja nie zostanie przyjęta.
7.6. Wymiary dla których szyjemy bieliznę zostały określone na stronie https://sahajalingerie.pl/strona/zmierz-sie.
7.7. Wykonanie biustonoszy na większe wymiary jest dokonywane na ryzyko Klienta - odnosi się to do układania bielizny na ciele i kształtowania biustu, ponieważ cięższy biust będzie mocniej rozciągał koronkę w niektórych miejscach, oraz trwałości bielizny wynikającej z użytkowania jej na większym rozmiarze - np. cienkie ramiączka w pierwotnym projekcie mogą szybciej się rozciągać pod takim ciężarem biustu. Przy kontakcie e-mailowym, Sprzedawca może zaproponować odpłatne indywidualne zmiany np. wymianę ramiączek na szersze.
§8. Dostawa
8.1. Przy finalizacji zamówienia klient wybiera rodzaj dostawy.
8.2. Zależnie od rodzaju dostawy szacowany czas doręczenia przesyłki powinien wynosić 1-5 dni roboczych na terenie Polski, na terenie Unii Europejskiej do 14 dni roboczych.
8.3. Po nadaniu Zamówienia przez Sprzedawcę Klient otrzymuje wiadomość z numerem nadania przesyłki.
8.4. Gdy Klient nie odbierze nadanej przesyłki i Zamówienie wróci do Sprzedawcy, może on ponownie otrzymać Zamówienie. Na opłatę do pokrycia przez Klienta składać się będą koszty, jakie Sprzedawca poniósł w związku z odebraniem zwróconej paczki oraz jej ponownego nadania.
§9. Dane osobowe
9.1. Administratorem danych osobowych jest podmiot prowadzący sklep internetowy www.sahajalingerie.pl, o którym mowa w pkt. 1.2. Regulaminu.
9.2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych osobowych będzie skutkowała niemożliwością realizacji zamówienia.
9.3. Wypełnienie danych przez Klienta przy składaniu zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie jego danych osobowych przez Sprzedawcę oraz podmiot uprawniony przez Sprzedawcę do zarządzania zawartością strony internetowej sklepu.
9.4. Dane osobowe Klienta będą przetwarzane w celu realizacji złożonego zamówienia, w tym kontaktu z Klientem, przygotowania i wysyłki zamówienia oraz prowadzenia sprawozdawczości finansowej.
9.5. Dane te są poufne i nie będą ujawniane osobom nieuprawnionym.
9.6. Klient ma prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i prawo do przenoszenia danych.
9.7. Polityka prywatności: Informacje nt. przetwarzania danych osobowych i Polityka plików cookie - więcej informacji.
§10. Anulowanie Zamówienia
10.1. Anulacja Zamówienia przez Sprzedawcę jest dokonywana, gdy Klient nie dokona wpłaty za Zamówienie w wyznaczonym terminie.
10.2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania Zamówienia jeśli podane cechy szczegółowe produktu (np. wymiary) nie będą możliwe do zrealizowania. W takim wypadku Klient otrzyma zwrot wpłaconych środków w terminie 14 dni po wskazaniu rachunku bankowego.
10.3. Klient może anulować Zamówienie i wprowadzić zmiany w ciągu 24h od opłacenia go. Późniejsze anulowanie nie jest już możliwe ze względu kompletowanie Zamówień do wysyłki lub szycie bielizny.
§11. Zwroty, Wymiana i Reklamacje
11.1. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
11.1.1. Klient, będący Konsumentem może odstąpić bez podania przyczyny od umowy kupna-sprzedaży zawartej na odległość za pośrednictwem Sklepu internetowego www.sahajalingerie.pl Produktów, które zostały określone w punktach 9.1.6 i 9.1.7.
11.1.2. By skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument ma obowiązek w pierwszej kolejności zgłosić chęć Zwrotu e-mailowo na adres sahaja.lingerie@gmail.com, po czym Sprzedawca prześle Formularz Zwrotu i poinformuje o dalszym postępowaniu.
11.1.3. Konsument przesyła wydrukowany wypełniony Formularz wraz z produktem i dowodem zakupu (paragonem lub potwierdzeniem przelewu) na adres Sprzedawcy:
Sahaja Lingerie
Aleja Wojska Polskiego 20/6
80-277 Gdańsk
dowolną formą wysyłki z numerem śledzenia np. list/ paczka Poczta Polska, Kurier.
11.1.4. Czas na zgłoszenie chęci Zwrotu e-mailowo oraz doręczenie zwrotu do Sprzedawcy wynosi 30 dni zwykłych i liczony jest od dnia odebrania przesyłki z Zamówieniem przez Konsumenta bądź wyznaczoną przez niego osobę trzecią.
11.1.5. Sprzedawca w ciągu 14 dni zwykłych ustosunkuje się do Zwrotu Konsumenta, licząc od dnia odebrania przesyłki przez Sprzedawcę.
11.1.6. Zwrotowi ani wymianie nie podlega towar spersonalizowany i szyty na wymiary podane przez Klienta oraz modele odzieży, w których były dokonywane zmiany w stosunku do pierwotnego modelu na życzenie Klienta, w tym bony podarunkowe z określoną datą ważności. Wszystkie powyższe sytuacje rozpatrywane są indywidualnie.
11.1.7. Zwrotowi podlegają wszystkie produkty nie wymagające szycia na konkretne wymiary Klienta tj. bielizna z klasycznej rozmiarówki. Klient może również wymienić gotowy produkt na inny rozmiar.
11.1.8. Za dokonanie Zwrotu uważa się wypełnienie Formularza oraz doręczenie przesyłki pod adres Sprzedawcy w ciągu 30 dni od doręczenia do Klienta zamówienia.
11.1.9. Od dnia 25.10.2021r do Zamówienia dołączamy woreczek na produkty, który jest integralną częścią zamówienia i podlega zwrotowi w przypadku zwrotu całości Zamówienia. Jeżeli nie zostanie zwrócony, Sprzedawca potrąca kwotę 10zł z kwoty należnej do zwrotu. Kwota nie jest potrącana jeżeli Klient podczas składania zamówienia zrezygnował z gratisu lub zwracany produkt jest jedynie częścią zamówienia.
11.1.10. Koszty dostarczenia do Sprzedawcy Zwrotu Produktu ponosi Konsument.
11.1.11. Produkt nie może nosić śladów użytkowania, zapachu, musi zostać przesłany w stanie nienaruszonym do Sprzedawcy, w przeciwnym razie Sprzedawca ma prawo obniżyć kwotę zwrotu o procent uszczerbku.
11.1.12. Skutki odstąpienia od umowy - Konsument otrzyma zwrot wartości Produktu w kwocie, którą uiścił na rzecz Sprzedawcy z kosztami wysyłki w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przez Sprzedawcę zwrotu.
11.1.13. Zwrot należności dla Konsumenta dokonany zostanie na wskazany przez Konsumenta rachunek bankowy.
11.1.14. Jeśli zwrócony Produkt będzie uszkodzony z winy Konsumenta lub nosił ślady używania, Sprzedawca ma prawo obniżyć kwotę zwrotu o procent uszczerbku, a w przypadku zwrotu Zamówienia po terminie 30 dni, nie przyjąć zwrotu.
11.1.15. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą Sprzedawca dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
11.2. WYMIANA
11.2.1. Klient, będący Konsumentem może wymienić Produkt zakupiony za pośrednictwem Sklepu internetowego www.sahajalingerie.pl bez podania przyczyny na inny Produkt.
11.2.2. Wymianie podlegają jedynie produkty z klasycznej rozmiarówki o ile rozmiar pożądany przez Klienta jest dostępny.
11.2.3. Aby skorzystać z wymiany, Konsument ma obowiązek w pierwszej kolejności zgłosić chęć wymiany e-mailowo na sahaja.lingerie@gmail.com z informacją, na jaki Produkt ma zostać dokonana wymiana.
11.2.4. Czas na zgłoszenie chęci wymiany oraz doręczenie produktu do wymiany do Sprzedawcy wynosi 30 dni zwykłych i liczony jest od dnia odebrania przesyłki z Zamówieniem przez Konsumenta bądź wyznaczoną przez niego osobę trzecią.
11.2.5. Sprzedawca po otrzymaniu e-maila od Konsumenta poinformuje go o istnieniu lub braku możliwości wymiany Produktu.
11.2.6. W przypadku stwierdzenia możliwości wymiany Sprzedawca prześle Formularz Wymiany. Konsument przesyła wydrukowany wypełniony Formularz Wymiany wraz z produktem i paragonem/ dowodem wpłaty na adres Sprzedawcy w ciągu kolejnych 14 dni zwykłych:
Sahaja Lingerie
Aleja Wojska Polskiego 20/6
80-277 Gdańsk
dowolną formą wysyłki z numerem śledzenia np. list/ paczka Poczta Polska, Kurier.
11.2.7. Jeżeli cena nowego Produktu jest wyższa niż Produktu pierwotnego, Konsument jest zobowiązany uregulować różnicę w cenie dokonując wpłaty na rachunek wskazany przez Sprzedawcę. Jeżeli niższa - Sprzedawca zwraca różnicę w cenie na rachunek bankowy Konsumenta.
11.2.8. Sprzedawca w ustalonym nowym terminie z Konsumentem prześle nowy Produkt na koszt Konsumenta lub na zasadzie poniższej promocji.
Zasada promocji "wymiana na nasz koszt" - jeśli Sprzedawca wysyła nowy produkt na swój koszt, a Konsument jednak wyrazi chęć jego zwrotu - przy zwrocie należności za zamówienie potrącana jest kwota wysyłki według cennika na stronie Sklepu.
11.2.9. Zwrotowi ani wymianie nie podlega towar spersonalizowany i szyty na wymiary podane przez Klienta oraz modele odzieży, w których były dokonywane zmiany w stosunku do pierwotnego modelu na życzenie Klienta, w tym bony podarunkowe z określoną datą ważności. Wszystkie powyższe sytuacje rozpatrywane są indywidualnie.
11.2.10. Zwrotowi podlegają wszystkie produkty nie wymagające szycia na konkretne wymiary Klienta. Klient może również wymienić gotowy produkt na inny rozmiar z klasycznej rozmiarówki.
11.2.11. Za dokonanie Wymiany uważa się wypełnienie Formularza, doręczenie przesyłki pod adres Sprzedawcy i ponowną wysyłkę nowego Produktu do Konsumenta.
11.2.12. Koszty dostarczenia do Sprzedawcy wymienianego Produktu oraz nowego Produktu do Konsumenta ponosi Konsument.
11.2.13. Produkt nie może nosić śladów użytkowania, zapachu, musi zostać przesłany w stanie nienaruszonym do Sprzedawcy.
11.2.14. Wymiana nie przysługuje Konsumentowi jeśli zwrócony Produkt będzie uszkodzony z winy Konsumenta, nosił ślady używania lub jeśli Konsument będzie chciał wymienić produkt po terminie. W takim przypadku Sprzedawca odeśle pierwotny Produkt do Konsumenta na koszt Konsumenta nie dokonując wymiany.
11.3. REKLAMACJA
11.3.1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta za niezgodność zakupionego w Sklepie Produktu z umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).
11.3.2. Klient ma obowiązek zgłosić Sprzedawcy wszelkie braki lub niezgodności w Zamówieniu w ciągu 14 dni zwykłych od odebrania przesyłki z Zamówieniem. Jeżeli braki nastąpiły w skutek uszkodzenia przesyłki przez przewoźnika - w ciągu 3 dni zwykłych od odebrania przesyłki.
11.3.3. Aby skorzystać z prawa do Reklamacji z tytułu rękojmi w przypadku wadliwego Produktu, Klient ma obowiązek w pierwszej kolejności zgłosić chęć Reklamacji e-mailowo na sahaja.lingerie@gmail.com, po czym Sprzedawca prześle Formularz Reklamacji i poinformuje o dalszym postępowaniu.
11.3.4. Reklamacje dotyczące wad produkcyjnych lub nieprawidłowego odszycia rozmiaru Produktów będą uwzględniane wyłącznie w przypadku Produktu, który nie był używany, nie został w żaden sposób uszkodzony przez Klienta i jest kompletny.
11.3.5. Po otrzymaniu e-mailem Formularza Reklamacyjnego, Klient przesyła wydrukowany wypełniony Formularz wraz z produktem i paragonem/ potwierdzeniem płatności na adres Sprzedawcy w ciągu 14 dni zwykłych od zgłoszenia istnienia wady Produktu:
Sahaja Lingerie
Aleja Wojska Polskiego 20/6
80-277 Gdańsk
dowolną formą wysyłki z numerem śledzenia np. list/ paczka Poczta Polska, Kurier.
11.3.6. W przypadku Reklamacji, Klient może żądać naprawy, wymiany produktu lub zwrotu należności za zamówiony produkt. Sprzedawca w ciągu 14 dni zwykłych ustosunkuje się do Reklamacji Klienta, licząc od dnia odebrania przesyłki z produktem przez Sprzedawcę.
11.3.7. W przypadku uznania Reklamacji, Sprzedawca zwróci Klientowi koszt odesłania zamówionego Towaru w kwocie pieniężnej, odpowiadającej najtańszej dostępnej w sklepie internetowym www.sahajalingerie.pl formy przesyłki.
11.3.8. W przypadku odrzucenia Reklamacji, koszt dostarczenia Produktów do Sprzedawcy ponosi Klient.
11.3.9. Skutki uznania Reklamacji - Klient otrzyma zwrot wartości Produktu w kwocie, którą uiścił na rzecz Sprzedawcy w ciągu 14 dni zwykłych od momentu otrzymania przez Sprzedawcę reklamowanego Produktu.
11.3.10. Zwrot należności dla Klienta dokonany zostanie na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.
11.3.11. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą Sprzedawca dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
§12. Postanowienia końcowe
12.1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych Produktów do oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania Promocji na stronach Sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian. Powyższe nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków promocji lub wyprzedaży, które będą realizowane na dotychczasowych zasadach.
12.2. Promocje, zniżki, kody promocyjne w Sklepie nie podlegają łączeniu, o ile regulamin danej promocji nie stanowi inaczej i obowiązują jedynie w sklepie internetowym Sahaja Lingerie.
12.3. Do każdego zrealizowanego Zamówienia dołączany jest dokument zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub rachunku, którego kopię elektroniczną posiada Sprzedawca.
12.4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. W przypadku zmiany regulaminu zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian do regulaminu będą realizowane na zasadach dotychczasowych.
12.5. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie wiadomości e-mail przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta w związku z tym również za możliwość trafienia wiadomości wysłanych przez Sprzedawcę do folderu Spam.
12.6. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r. poz. 1176) i Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22 z 2000 r. poz. 271).
12.7. Wszelkie spory pomiędzy Sprzedawcą a Klientem będącym konsumentem rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy według przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
Oświadczenie z dnia 18.09.2017r
W związku z ostatnimi zgłoszeniami naszych klientek odnośnie plagiatowania naszych projektów przez inną firmę oświadczamy, iż nie ponosimy odpowiedzialności za dokonywane zakupy u osoby zarządzającej stroną "Maszycielka" i nie jesteśmy w żaden sposób powiązani z jej działalnością.
Oświadczenie z dnia 04.08.2017r
Prosimy uważać na fikcyjne strony sklepów. Informujemy, iż nasze produkty można zakupić on-line jedynie na stronach www.sahajalingerie.pl oraz naszego partnera www.pakamera.pl. Za zakupy dokonywane na innych stronach internetowych nie ponosimy odpowiedzialności, ponieważ nie dokonujemy tam sprzedaży.