DARMOWA DOSTAWA NA TERENIE POLSKI OD 300zł | PayPo - kup teraz, zapłać za 30 dni

Wersje językowe
Regulamin Sklepu Internetowego Pracowni Krawieckiej Sahaja Lingerie

NAJBLIŻSZY URLOP!
18-25 lipca (przerwa wakacyjna) - czas realizacji zamówień lipcowo-sierpniowych może się wydłużyć do ok 21 dni roboczych + wysyłka
8-9 września - jesteśmy niedostępni

Regulamin Sklepu Internetowego
- Ostatnia aktualizacja 30.07.2022r.

§1 Postanowienia ogólne:
1.1. Regulamin stanowi zasady korzystania ze Sklepu dostępnego pod adresem internetowym https://www.sahajalingerie.pl oraz zasady zawierania umów sprzedaży Produktów.

1.2. Regulamin jest także udostępniany Klientom w toku procedury składania zamówienia.
1.3. Podmiotem prowadzącym sklep internetowy, Właścicielem i Administratorem Sklepu jest Paulina Wesołowska, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Sahaja Paulina Wesołowska, z siedzibą w Gdańsku, Al. Wojska Polskiego 20/6, 80-277, NIP 5842742822, REGON 361980763, numer rejestrowy BDO 000552849, zwana dalej Usługodawcą.
1.4. Warunkiem dokonania Zamówienia za pośrednictwem Sklepu jest zapoznanie się i dobrowolne zaakceptowanie Regulaminu.
1.5. Klientem może być osoba fizyczna, która ukończyła co najmniej 13 rok życia, przy czym w przypadku nieukończenia przez tę osobę 18 roku życia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego, a także osoba prawna.

§2. Złożenie zamówienia:
2.1. Wszystkie informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu, odnoszące się do Produktów (łącznie z cenami), nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży określone w art.71 Kodeksu Cywilnego.

2.2. Klient dokonuje Zamówienia bez konieczności Rejestracji i zakładania konta. Założenie konta przez Klienta jest dobrowolne.
2.3. Informacje oraz dane podane przez Klienta wymagane przy zakupach powinny być zgodne z prawdą oraz aktualne.
2.4. Klient może składać Zamówienia 24h/dobę, z uwzględnieniem przerw technicznych w pracy sklepu.
2.5. Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje wiadomość e-mail z potwierdzeniem Zamówienia. Następnie z informacją o jego opłaceniu - co stanowi zawarcie umowy sprzedaży pomiędzy Klientem a Usługodawcą.
2.6. Realizacja Zamówienia, czyli jego szycie bądź kompletowanie ma miejsce w terminach określonych przy każdym produkcie podczas składania Zamówienia.
2.7. Sklep sprzedaje Produkty za pośrednictwem Internetu. Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Prezentowane w Sklepie fotografie nie oddają rzeczywistej wielkości Produktów, a kolory mogą odbiegać od rzeczywistych z powodu różnicy w kalibracji monitorów czy profilów barwnych w danym komputerze.
2.8. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich, a cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili złożenia Zamówienia przez Klienta.
2.9. Całkowita wartość Zamówienia z kosztami przesyłki jest wyświetlana po dokonaniu przez Klienta wyboru formy dostawy.

§3. Płatności:
3.1. Dostępne formy płatności to karty płatnicze:
* Visa
* Visa Electron
* MasterCard
* MasterCard Electronic
* Maestro
lub płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Usługodawcy.

Dane do przelewu:
52 1020 1811 0000 0902 0274 0512

Dla przelewów zagranicznych:
IBAN: PL 52 1020 1811 0000 0902 0274 0512
SWIFT/BIC: BPKOPLPW

W tytule prosimy podać: IMIĘ NAZWISKO i/lub NUMER ZAMÓWIENIA


3.2. Na dokonanie płatności Klient ma 5 dni roboczych od dnia złożenia Zamówienia, w przypadku jej braku Usługodawca może anulować Zamówienie.
3.3. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A., a dniem zapłaty jest dzień otrzymania pozytywnej autoryzacji (dotyczy płatności kartą).
3.4. Po zaksięgowaniu płatności Usługodawca wyśle wiadomość o przyjęciu płatności i decyzji o przystąpieniu do realizacji Zamówienia.

§4. Czas realizacji zamówienia:
4.1. Czas realizacji produktów na stronie Sklepu jest różny i jest podany przy każdym z nich.

4.2 Średnie czasy realizacji zamówień (chyba że przy produkcie jest oznaczony inny termin realizacji): 

  • Outlet, Unikaty: 3-7 dni roboczych + wysyłka
  • Bielizna z klasycznej rozmiarówki: 10-14 dni roboczych + wysyłka (np. majtki S, stanik 75C, bez podawania wymiarów)
  • Bielizna szyta na miarę: 10-14 dni roboczych + wysyłka (szycie pod wymiary podane przy składaniu zamówienia)
  • Karta podarunkowa w PDF: 24h

Wszystkie produkty z jednego zamówienia są wysyłane razem (chyba, że z Klientem ustalono inaczej) w terminie odpowiadającym produktowi z najdłuższym czasem realizacji z tego zamówienia.
Np. zamówienie na produkt z outletu + produkt szyty na miarę = czas realizacji całego zamówienia to czas szycia na miarę. Produkty zostają wysłane razem.

4.3. Czas przygotowania bielizny do wysyłki nie powinien być dłuższy niż 21 dni roboczych + wysyłka, licząc od momentu przesłania emaila do Klienta o opłaceniu Zamówienia oraz podania przez Klienta wszystkich danych potrzebnych do realizacji Zamówienia np. wymiarów. Przed okresem Świąt, Walentynek, Dnia Kobiet, gdy liczba zamówień jest bardzo duża czas realizacji zamówień szytych na miarę wynosi do 21 dni roboczych + wysyłka.
4.4. W ciągu kilku dni roboczych po opłaceniu zamówienia przez Klienta, Usługodawca wyśle e-maila z indywidualnym orientacyjnym przedziałem czasowym realizacji jego zamówienia.
4.5. Terminy realizacji w naszej pracowni mogą ulec wydłużeniu ze względu na dużą ilość zamówień. W takiej sytuacji niezwłocznie informujemy o tym Klienta.

4.6. Klient przed złożeniem Zamówienia może poprosić o szybszą realizację Zamówienia lub realizację w określonym terminie. Wszystkie prośby rozpatrywane są indywidualnie.

§5. Szycie bielizny na miarę:
5.1. Składając zamówienie Klient może dobrowolnie wybrać opcję szycia na miarę jeśli zostało tak przy danym produkcie wskazane lub zadać pytanie o uszycie danego modelu bielizny na miarę e-mailowo.
5.2. Podanie wymiarów do zamówienia (wypełniając pola z wymiarami przy produkcie, jako komentarz do zamówienia lub w innej formie) jest równoznaczne z szyciem bielizny na miarę. Dodatkowo należy podać rozmiar bielizny jaki zazwyczaj się nosi.
5.3. Instrukcję zdejmowania miary można znaleźć pod adresem https://sahajalingerie.pl/strona/zmierz-sie
5.4. Bielizna szyta na miarę, jako produkt wykonany na indywidualne zamówienie i wykonany według specyfikacji Klienta, nie podlega wymianie ani zwrotowi. Tak samo jak produkty, w których dokonywane są jakiekolwiek zmiany niż pierwotny projekt.
5.5. Bielizna szyta na miarę podlega reklamacji tak jak w punkcie 10.3 Regulaminu.
5.6. Jeśli reklamacja dotyczy niewłaściwego dopasowania rozmiaru przez Usługodawcę, Klient będzie proszony o przesłanie zdjęć z miarką krawiecką przyłożoną do obwodów tak, by Usługodawca mógł na odległość ocenić poprawność zdjęcia miary. Jeśli Klient niepoprawnie dokonał pomiarów, a bielizna została poprawnie uszyta na wymiary podane do zamówienia, reklamacji nie możemy przyjąć.
5.7. Wymiary dla których szyjemy bieliznę zostały określone na stronie https://sahajalingerie.pl/strona/zmierz-sie oraz poniżej:

Ze względu na szerokości materiałów i delikatność koronek nasza rozmiarówka jest ograniczona. Szyjemy wyłącznie dla rozmiarów: 65 B/C/D/E :: 70 A/B/C/D/E :: 75 A/B/C/D/E :: 80 A/B/C/D. Przy większym biuście nie możemy zagwarantować idealnego dopasowania bielizny, ponieważ bielizna bez żadnych usztywnień nie jest w stanie utrzymać większego ciężaru piersi. 

Biustonosze szyjemy dla różnicy w obwodach około 20-25cm w zależności od rozmiaru.

5.8. Zamówienie bielizny na większe wymiary należy zgłosić wpierw e-mailowo.
5.9. Wykonanie biustonoszy na większe wymiary niż powyższe jest dokonywane na ryzyko Klienta - odnosi się to do układania bielizny na ciele i kształtowania biustu, ponieważ cięższy biust będzie dużo mocniej rozciągał koronkę w niektórych miejscach, oraz trwałości bielizny wynikającej z użytkowania jej na większym rozmiarze - np. cienkie ramiączka w pierwotnym projekcie mogą szybciej się rozciągać pod takim ciężarem biustu. Przy kontakcie e-mailowym możemy zaproponować odpłatne indywidualne zmiany np. wymianę ramiączek na szersze.

§6. Dostawa:
6.1. Przy finalizacji zamówienia klient wybiera rodzaj dostawy.
6.2. Zależnie od rodzaju dostawy szacowany czas doręczenia przesyłki powinien wynosić 1-5 dni roboczych na terenie Polski, na terenie Unii Europejskiej do 14 dni roboczych.
6.3. Po nadaniu Zamówienia przez Usługodawcę Klient otrzymuje wiadomość z numerem nadania przesyłki.
6.4. Gdy Klient nie odbierze nadanej przesyłki i Zamówienie wróci do Usługodawcy, może on ponownie otrzymać Zamówienie. Na opłatę do pokrycia przez Klienta składać się będą koszty, jakie Usługodawca poniósł w związku z odebraniem zwróconej paczki oraz jej ponownego nadania. Ponowna wysyłka zamówienia odbywa się za zgodą Klienta i Usługodawcy z obowiązkiem Klienta do opłacenia przesyłki.

§7. Dane osobowe:
7.1. Administratorem danych osobowych jest podmiot prowadzący sklep internetowy www.sahajalingerie.pl, o którym mowa w pkt.1 Regulaminu.
7.2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych osobowych będzie skutkowała niemożliwością realizacji zamówienia.  
7.3. Wypełnienie danych przez Klienta przy składaniu zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie jego danych osobowych przez Usługodawcę oraz podmiot uprawniony przez Usługodawcę do zarządzania zawartością strony internetowej sklepu,
7.4. Dane osobowe Klienta będą przetwarzane w celu realizacji złożonego zamówienia, w tym kontaktu z Klientem, przygotowania i wysyłki zamówienia oraz prowadzenia sprawozdawczości finansowej.
7.5. Dane te są poufne i nie będą ujawniane osobom nieuprawnionym.
7.6. Klient ma prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i prawo do przenoszenia danych.
7.7. Polityka prywatności: Informacje nt. przetwarzania danych osobowych i Polityka plików cookie - więcej informacji.

§8. Anulowanie Zamówienia:
8.1. Anulacja Zamówienia przez Usługodawcę jest dokonywana, gdy Klient nie dokona wpłaty za Zamówienie w wyznaczonym terminie.
8.2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia jeśli podane cechy szczegółowe produktu (np wymiary) nie będą możliwe do zrealizowania. W takim wypadku Klient otrzyma zwrot wpłaconych środków w terminie 14 dni po wskazaniu rachunku bankowego.
8.3. Klient może anulować zamówienie i wprowadzić zmiany do niego jedynie w ciągu 24h opłacenia zamówienia, jeżeli nie zostało to ustalone z Usługodawcą inaczej. Późniejsze anulowanie nie jest już możliwe ze względu przygotowania zamówień do wysyłki lub szycie bielizny. 

§9. Kontakt:
9.1. Klient może skontaktować się z Usługodawcą poprzez formularz kontaktowy na stronie sklepu lub mailowo na sahaja.lingerie@gmail.com.
9.2. Na wszystkie wiadomości Usługodawca odpowiada niezwłocznie w ciągu kilku dni roboczych. Czas ten może ulec wydłużeniu z powodów tj. duża liczba wiadomości.
9.3. Na wszelkie prywatne wiadomości oraz wiadomości kierowane poprzez Facebooka i Instagrama Usługodawca ma prawo nie odpowiadać.
9.4. Kontaktować się można również przez czat w prawym dolnym rogu sklepu jeśli jest on aktywny - w dni robocze w godz. 10.00-16.00. Usługodawca zastrzega sobie prawo do odpowiadania na wiadomości jedynie w wolnej chwili. Jeżeli Klient nie otrzyma odpowiedzi w ciągu kilkunastu minut, należy skontaktować się drogą e-mailową lub przez formularz.

§10. Zwroty, Wymiana i Reklamacje:
10.1. 
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

10.1.1. Klient, będący Konsumentem może odstąpić bez podania przyczyny od umowy kupna-sprzedaży zawartej na odległość za pośrednictwem Sklepu internetowego www.sahajalingerie.pl Produktów, które zostały określone w punktach 9.1.6 i 9.1.7.
10.1.2. By skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument ma obowiązek w pierwszej kolejności zgłosić chęć Zwrotu e-mailowo na adres sahaja.lingerie@gmail.com, po czym Usługodawca prześle Formularz Zwrotu i poinformuje o dalszym postępowaniu.
10.1.3. Konsument przesyła wydrukowany wypełniony Formularz wraz z produktem i dowodem zakupu (paragonem lub potwierdzeniem przelewu) na adres Usługodawcy:

Sahaja Lingerie
Aleja Wojska Polskiego 20/6
80-277 Gdańsk


dowolną formą wysyłki z numerem śledzenia np. list/ paczka Poczta Polska, Kurier.
10.1.4. Czas na zgłoszenie chęci Zwrotu e-mailowo ORAZ doręczenie zwrotu do Usługodawcy wynosi 30 dni zwykłych i liczony jest od dnia odebrania przesyłki z Zamówieniem przez Konsumenta bądź wyznaczoną przez niego osobę trzecią.
10.1.5. Usługodawca w ciągu 14 dni zwykłych ustosunkuje się do Zwrotu Konsumenta, licząc od dnia odebrania przesyłki przez Usługodawcę.
10.1.6. Zwrotowi ani wymianie nie podlega towar spersonalizowany i szyty na wymiary podane przez Klienta oraz modele odzieży, w których były dokonywane zmiany w stosunku do pierwotnego modelu na życzenie Klienta, w tym bony podarunkowe z określoną datą ważności. Wszystkie powyższe sytuacje rozpatrywane są indywidualnie. 
10.1.7. Zwrotowi podlegają wszystkie produkty nie wymagające szycia na konkretne wymiary Klienta tj. bielizna z klasycznej rozmiarówki. Klient może również wymienić gotowy produkt na inny rozmiar.
10.1.8. Za dokonanie Zwrotu uważa się wypełnienie Formularza oraz doręczenie przesyłki pod adres Usługodawcy w ciągu 30 dni od doręczenia do Klienta zamówienia.
10.1.9. Od dnia 25.10.2021r do Zamówienia dołączamy woreczek na produkty, który jest integralną częścią zamówienia i podlega zwrotowi w przypadku zwrotu całości Zamówienia. Jeżeli nie zostanie zwrócony, Usługodawca potrąca kwotę 10zł z kwoty należnej do zwrotu. Kwota nie jest potrącana jeżeli Klient podczas składania zamówienia zrezygnował z gratisu lub zwracany produkt jest jedynie częścią zamówienia.
10.1.10. Koszty dostarczenia do Usługodawcy Zwrotu Produktu ponosi Konsument.
10.1.11. Produkt nie może nosić śladów użytkowania, zapachu, musi zostać przesłany w stanie nienaruszonym do Usługodawcy.
10.1.12. Skutki odstąpienia od umowy - Konsument otrzyma zwrot wartości Produktu w kwocie, którą uiścił na rzecz Usługodawcy z kosztami wysyłki w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przez Usługodawcę zwrotu.
10.1.13. Zwrot należności dla Konsumenta dokonany zostanie na wskazany przez Konsumenta rachunek bankowy.
10.1.14. Zwrot pieniędzy nie przysługuje Konsumentowi jeśli zwrócony Produkt będzie uszkodzony z winy Konsumenta, nosił ślady używania lub jeśli Konsument nie dołączy paragonu/potwierdzenia przelewu lub zwróci produkt po terminie.
10.1.15. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą Usługodawca dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

10.2. WYMIANA
10.2.1. Klient, będący Konsumentem może wymienić Produkt zakupiony za pośrednictwem Sklepu internetowego www.sahajalingerie.pl bez podania przyczyny na inny Produkt.

10.2.2. Wymianie podlegają jedynie produkty z klasycznej rozmiarówki o ile rozmiar pożądany przez Klienta jest dostępny.
10.2.3. Aby skorzystać z wymiany, Konsument ma obowiązek w pierwszej kolejności zgłosić chęć wymiany e-mailowo na sahaja.lingerie@gmail.com z informacją, na jaki Produkt ma zostać dokonana wymiana.
10.2.4. Czas na zgłoszenie chęci wymiany oraz doręczenie produktu do wymiany do Usługodawcy wynosi 30 dni zwykłych i liczony jest od dnia odebrania przesyłki z Zamówieniem przez Konsumenta bądź wyznaczoną przez niego osobę trzecią.
10.2.5. Usługodawca po otrzymaniu e-maila od Konsumenta poinformuje go o istnieniu lub braku możliwości wymiany Produktu.
10.2.6. W przypadku stwierdzenia możliwości wymiany Usługodawca prześle Formularz Wymiany. Konsument przesyła wydrukowany wypełniony Formularz Wymiany wraz z produktem i paragonem/ dowodem wpłaty na adres Usługodawcy w ciągu kolejnych 14 dni zwykłych:

Sahaja Lingerie
Aleja Wojska Polskiego 20/6
80-277 Gdańsk


dowolną formą wysyłki z numerem śledzenia np. list/ paczka Poczta Polska, Kurier.
10.2.7. Jeżeli cena nowego Produktu jest wyższa niż Produktu pierwotnego, Konsument jest zobowiązany uregulować różnicę w cenie dokonując wpłaty na rachunek wskazany przez Usługodawcę. Jeżeli niższa - Usługodawca zwraca różnicę w cenie na rachunek bankowy Konsumenta.
10.2.8. Usługodawca w ustalonym nowym terminie z Konsumentem prześle nowy Produkt na koszt Konsumenta.
10.2.9. Zwrotowi ani wymianie nie podlega towar spersonalizowany i szyty na wymiary podane przez Klienta oraz modele odzieży, w których były dokonywane zmiany w stosunku do pierwotnego modelu na życzenie Klienta, w tym bony podarunkowe z określoną datą ważności. Wszystkie powyższe sytuacje rozpatrywane są indywidualnie. 
10.7.10. Zwrotowi podlegają wszystkie produkty nie wymagające szycia na konkretne wymiary Klienta. Klient może również wymienić gotowy produkt na inny rozmiar z klasycznej rozmiarówki.
10.2.11. Za dokonanie Wymiany uważa się wypełnienie Formularza, doręczenie przesyłki pod adres Usługodawcy i ponowną wysyłkę nowego Produktu do Konsumenta.
10.2.12. Koszty dostarczenia do Usługodawcy wymienianego Produktu oraz nowego Produktu do Konsumenta ponosi Konsument.
10.2.13. Produkt nie może nosić śladów użytkowania, zapachu, musi zostać przesłany w stanie nienaruszonym do Usługodawcy.
10.2.14. Wymiana nie przysługuje Konsumentowi jeśli zwrócony Produkt będzie uszkodzony z winy Konsumenta, nosił ślady używania lub jeśli Konsument nie dołączy paragonu fiskalnego/ potwierdzenia przelewu za zamówienie lub będzie chciał wymienić produkt po terminie. W takim przypadku Usługodawca odeśle pierwotny Produkt do Konsumenta na koszt Konsumenta nie dokonując wymiany.

10.3. REKLAMACJA
10.3.1. Usługodawca odpowiada wobec Klienta za niezgodność zakupionego w Sklepie Produktu z umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).
10.3.2. Klient ma obowiązek zgłosić Usługodawcy wszelkie braki lub niezgodności w Zamówieniu w ciągu 14 dni zwykłych od odebrania przesyłki z Zamówieniem. Jeżeli braki nastąpiły w skutek uszkodzenia przesyłki przez przewoźnika - w ciągu 3 dni zwykłych od odebrania przesyłki.
10.3.3. Aby skorzystać z prawa do Reklamacji z tytułu rękojmi w przypadku wadliwego Produktu, Klient ma obowiązek w pierwszej kolejności zgłosić chęć Reklamacji e-mailowo na sahaja.lingerie@gmail.com, po czym Usługodawca prześle Formularz Reklamacji i poinformuje o dalszym postępowaniu.
10.3.4. Reklamacje dotyczące wad produkcyjnych lub nieprawidłowego odszycia rozmiaru Produktów będą uwzględniane wyłącznie w przypadku Produktu, który nie był używany, nie został w żaden sposób uszkodzony przez Klienta i jest kompletny.
10.3.5. Po otrzymaniu e-mailem Formularza Reklamacyjnego, Klient przesyła wydrukowany wypełniony Formularz wraz z produktem i paragonem/ potwierdzeniem płatności na adres Usługodawcy w ciągu 14 dni zwykłych od zgłoszenia istnienia wady Produktu:

Sahaja Lingerie
Aleja Wojska Polskiego 20/6
80-277 Gdańsk

dowolną formą wysyłki z numerem śledzenia np. list/ paczka Poczta Polska, Kurier.
10.3.6. W przypadku Reklamacji, Klient może żądać naprawy, wymiany produktu lub zwrotu należności za zamówiony produkt. Usługodawca w ciągu 14 dni zwykłych ustosunkuje się do Reklamacji Klienta, licząc od dnia odebrania przesyłki z produktem przez Usługodawcę.
10.3.7. W przypadku uznania Reklamacji, Usługodawca zwróci Klientowi koszt odesłania zamówionego Towaru w kwocie pieniężnej, odpowiadającej najtańszej dostępnej w sklepie internetowym www.sahajalingerie.pl formy przesyłki.
10.3.8. W przypadku odrzucenia Reklamacji, koszt dostarczenia Produktów do Usługodawcy ponosi Klient.
10.3.9. Skutki uznania Reklamacji - Klient otrzyma zwrot wartości Produktu w kwocie, którą uiścił na rzecz Usługodawcy w ciągu 14 dni zwykłych od momentu otrzymania przez Usługodawcę reklamowanego Produktu.
10.3.10. Zwrot należności dla Klienta dokonany zostanie na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.
10.3.11. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą Usługodawca dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

§11. Postanowienia końcowe:
11.1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych Produktów do oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania Promocji na stronach Sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian. Powyższe nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków promocji lub wyprzedaży, które będą realizowane na dotychczasowych zasadach.
11.2. Promocje, zniżki, kody promocyjne w Sklepie nie podlegają łączeniu, o ile regulamin danej promocji nie stanowi inaczej i obowiązują jedynie w sklepie internetowym Sahaja Lingerie.
11.3. Do każdego zrealizowanego Zamówienia dołączany jest dokument zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub rachunku, którego kopię elektroniczną posiada Usługodawca.
11.4. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. W przypadku zmiany regulaminu zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian do regulaminu będą realizowane na zasadach dotychczasowych.
11.5. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie wiadomości e-mail przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta w związku z tym również za możliwość trafienia wiadomości wysłanych przez Usługodawcę do folderu Spam.
11.6. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r. poz. 1176) i Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22 z 2000 r. poz. 271).
11.7. Wszelkie spory pomiędzy Usługodawcą a Klientem będącym konsumentem rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy według przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.


Oświadczenie z dnia 18.09.2017r
W związku z ostatnimi zgłoszeniami naszych klientek odnośnie plagiatowania naszych projektów przez inną firmę oświadczamy, iż nie ponosimy odpowiedzialności za dokonywane zakupy u osoby zarządzającej stroną "Maszycielka" i nie jesteśmy w żaden sposób powiązani z jej działalnością.

Oświadczenie z dnia 04.08.2017r

Prosimy uważać na fikcyjne strony sklepów. Informujemy, iż nasze produkty można zakupić on-line jedynie na stronach www.sahajalingerie.shoplo.com oraz platform sprzedażowych dla projektantów: Pakamera, Mustache oraz inne wymienione w naszej zakładce "O Nas". Za zakupy dokonywane na innych stronach internetowych nie ponosimy odpowiedzialności, ponieważ nie dokonujemy tam sprzedaży. 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl