DARMOWA DOSTAWA NA TERENIE POLSKI OD 300zł | PayPo - kup teraz, zapłać za 30 dni

Wersje językowe
Zwroty, Wymiana i Reklamacje

NAJBLIŻSZY URLOP!
18-25 lipca (przerwa wakacyjna) - czas realizacji zamówień lipcowo-sierpniowych może się wydłużyć do ok 21 dni roboczych + wysyłka

Informacje dotyczące zwrotów, wymiany i reklamacji znajdują się również w Regulaminie.

 

Bieliznę z klasycznej rozmiarówki, która nie jest szyta na miarę, produkty niepersonalizowane, można zwrócić/wymienić w ciągu 30 dni.

 

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
1. Klient, będący Konsumentem może odstąpić bez podania przyczyny od umowy kupna-sprzedaży zawartej na odległość za pośrednictwem Sklepu internetowego www.sahajalingerie.pl Produktów, które zostały określone w punktach 9.1.6 i 9.1.7.
2. By skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument ma obowiązek w pierwszej kolejności zgłosić chęć Zwrotu e-mailowo na adres sahaja.lingerie@gmail.com, po czym Usługodawca prześle Formularz Zwrotu i poinformuje o dalszym postępowaniu.
3. Konsument przesyła wydrukowany wypełniony Formularz wraz z produktem i dowodem zakupu (paragonem lub potwierdzeniem przelewu) na adres Usługodawcy:

Sahaja Lingerie
Aleja Wojska Polskiego 20/6
80-277 Gdańsk


dowolną formą wysyłki z numerem śledzenia np. list/ paczka Poczta Polska, Kurier.
4. Czas na zgłoszenie chęci Zwrotu e-mailowo ORAZ doręczenie zwrotu do Usługodawcy wynosi 30 dni zwykłych i liczony jest od dnia odebrania przesyłki z Zamówieniem przez Konsumenta bądź wyznaczoną przez niego osobę trzecią.
5. Usługodawca w ciągu 14 dni zwykłych ustosunkuje się do Zwrotu Konsumenta, licząc od dnia odebrania przesyłki przez Usługodawcę.
6. Zwrotowi ani wymianie nie podlega towar spersonalizowany i szyty na wymiary podane prze Klienta oraz modele odzieży, w których były dokonywane zmiany w stosunku do pierwotnego modelu na życzenie Klienta, w tym bony podarunkowe z określoną datą ważności. Wszystkie powyższe sytuacje rozpatrywane są indywidualnie. 
7. Zwrotowi podlegają wszystkie produkty nie wymagające szycia na konkretne wymiary Klienta tj. bielizna z klasycznej rozmiarówki. Klient może również wymienić gotowy produkt na inny rozmiar.
8. Za dokonanie Zwrotu uważa się wypełnienie Formularza przesłanego oraz doręczenie przesyłki pod adres Usługodawcy w ciągu 30 dni od doręczenia do Klienta zamówienia.
9. Od dnia 25.10.2021r do Zamówienia dołączamy woreczek na produkty, który jest integralną częścią zamówienia i podlega zwrotowi w przypadku zwrotu całości Zamówienia. Jeżeli nie zostanie zwrócony, Usługodawca potrąca kwotę 10zł z kwoty należnej do zwrotu. Kwota nie jest potrącana jeżeli Klient podczas składania zamówienia zrezygnował z gratisu lub zwracany produkt jest jedynie częścią zamówienia.
10. Koszty dostarczenia do Usługodawcy Zwrotu Produktu ponosi Konsument.
11. Produkt nie może nosić śladów użytkowania, zapachu, musi zostać przesłany w stanie nienaruszonym do Usługodawcy.
12. Skutki odstąpienia od umowy - Konsument otrzyma zwrot wartości Produktu w kwocie, którą uiścił na rzecz Usługodawcy z kosztami wysyłki w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przez Usługodawcę zwrotu.
13. Zwrot należności dla Konsumenta dokonany zostanie na wskazany przez Konsumenta rachunek bankowy.
14. Zwrot pieniędzy nie przysługuje Konsumentowi jeśli zwrócony Produkt będzie uszkodzony z winy Konsumenta, nosił ślady używania lub jeśli Konsument nie dołączy paragonu/potwierdzenia przelewu lub zwróci produkt po terminie.
15. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą Usługodawca dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

 

WYMIANA
1. Klient, będący Konsumentem może wymienić Produkt zakupiony za pośrednictwem Sklepu internetowego www.sahajalingerie.pl bez podania przyczyny na inny Produkt.

2. Wymianie podlegają jedynie produkty z klasycznej rozmiarówki o ile rozmiar pożądany przez Klienta jest dostępny.
3. Aby skorzystać z wymiany, Konsument ma obowiązek w pierwszej kolejności zgłosić chęć wymiany e-mailowo na sahaja.lingerie@gmail.com z informacją, na jaki Produkt ma zostać dokonana wymiana.
4. Czas na zgłoszenie chęci wymiany ORAZ doręczenie produktu do wymiany do Usługodawcy wynosi 30 dni zwykłych i liczony jest od dnia odebrania przesyłki z Zamówieniem przez Konsumenta bądź wyznaczoną przez niego osobę trzecią.
5. Usługodawca po otrzymaniu e-maila od Konsumenta poinformuje go o istnieniu lub braku możliwości wymiany Produktu.
6. W przypadku stwierdzenia możliwości wymiany Usługodawca prześle Formularz Wymiany. Konsument przesyła wydrukowany wypełniony Formularz Wymiany wraz z produktem i paragonem/ dowodem wpłaty na adres Usługodawcy w ciągu kolejnych 14 dni zwykłych:

Sahaja Lingerie
Aleja Wojska Polskiego 20/6
80-277 Gdańsk


dowolną formą wysyłki z numerem śledzenia np. list/ paczka Poczta Polska, Kurier.
7. Jeżeli cena nowego Produktu jest wyższa niż Produktu pierwotnego, Konsument jest zobowiązany uregulować różnicę w cenie dokonując wpłaty na rachunek wskazany przez Usługodawcę. Jeżeli niższa - Usługodawca zwraca różnicę w cenie na rachunek bankowy Konsumenta.
8. Usługodawca w ustalonym nowym terminie z Konsumentem prześle nowy Produkt na koszt Konsumenta.
9. Zwrotowi ani wymianie nie podlega towar spersonalizowany i szyty na wymiary podane przez Klienta oraz modele odzieży, w których były dokonywane zmiany w stosunku do pierwotnego modelu na życzenie Klienta, w tym bony podarunkowe z określoną datą ważności. Wszystkie powyższe sytuacje rozpatrywane są indywidualnie. 
10. Zwrotowi podlegają wszystkie produkty nie wymagające szycia na konkretne wymiary Klienta. Klient może również wymienić gotowy produkt na inny rozmiar z klasycznej rozmiarówki.
11. Za dokonanie Wymiany uważa się wypełnienie Formularza, doręczenie przesyłki pod adres Usługodawcy i ponowną wysyłkę nowego Produktu do Konsumenta.
12. Koszty dostarczenia do Usługodawcy wymienianego Produktu oraz nowego Produktu do Konsumenta ponosi Konsument.
13. Produkt nie może nosić śladów użytkowania, zapachu, musi zostać przesłany w stanie nienaruszonym do Usługodawcy.
14. Wymiana nie przysługuje Konsumentowi jeśli zwrócony Produkt będzie uszkodzony z winy Konsumenta, nosił ślady używania lub jeśli Konsument nie dołączy paragonu fiskalnego/ potwierdzenia przelewu za zamówienie lub będzie chciał wymienić produkt po terminie. W takim przypadku Usługodawca odeśle pierwotny Produkt do Konsumenta na koszt Konsumenta nie dokonując wymiany.

 

REKLAMACJA
1. Usługodawca odpowiada wobec Klienta za niezgodność zakupionego w Sklepie Produktu z umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).
2. Klient ma obowiązek zgłosić Usługodawcy wszelkie braki lub niezgodności w Zamówieniu w ciągu 14 dni zwykłych od odebrania przesyłki z Zamówieniem. Jeżeli braki nastąpiły w skutek uszkodzenia przesyłki przez przewoźnika - w ciągu 3 dni zwykłych od odebrania przesyłki.
3. Aby skorzystać z prawa do Reklamacji z tytułu rękojmi w przypadku wadliwego Produktu, Klient ma obowiązek w pierwszej kolejności zgłosić chęć Reklamacji e-mailowo na sahaja.lingerie@gmail.com, po czym Usługodawca prześle Formularz Reklamacji i poinformuje o dalszym postępowaniu.
4. Reklamacje dotyczące wad produkcyjnych lub nieprawidłowego odszycia rozmiaru Produktów będą uwzględniane wyłącznie w przypadku Produktu, który nie był używany, nie został w żaden sposób uszkodzony przez Klienta i jest kompletny.
5. Po otrzymaniu e-mailem Formularza Reklamacyjnego, Klient przesyła wydrukowany wypełniony Formularz wraz z produktem i paragonem/ potwierdzeniem płatności na adres Usługodawcy w ciągu 14 dni zwykłych od zgłoszenia istnienia wady Produktu:

Sahaja Lingerie
Aleja Wojska Polskiego 20/6
80-277 Gdańsk

dowolną formą wysyłki z numerem śledzenia np. list/ paczka Poczta Polska, Kurier.
6. W przypadku Reklamacji, Klient może żądać naprawy, wymiany produktu lub zwrotu należności za zamówiony produkt. Usługodawca w ciągu 14 dni zwykłych ustosunkuje się do Reklamacji Klienta, licząc od dnia odebrania przesyłki z produktem przez Usługodawcę.
7. W przypadku uznania Reklamacji, Usługodawca zwróci Klientowi koszt odesłania zamówionego Towaru w kwocie pieniężnej, odpowiadającej najtańszej dostępnej w sklepie internetowym www.sahajalingerie.pl formy przesyłki.
8. W przypadku odrzucenia Reklamacji, koszt dostarczenia Produktów do Usługodawcy ponosi Klient.
9. Skutki uznania Reklamacji - Klient otrzyma zwrot wartości Produktu w kwocie, którą uiścił na rzecz Usługodawcy w ciągu 14 dni zwykłych od momentu otrzymania przez Usługodawcę reklamowanego Produktu.
10. Zwrot należności dla Klienta dokonany zostanie na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.
11. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą Usługodawca dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl